Klachtenregeling
Heb je een klacht? De klachtenfunctionaris van Aecare staat voor je klaar!
Bij Aecare vinden we het belangrijk dat jij tevreden bent over onze zorg. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Geen zorgen: we hebben een onafhankelijke klachtenfunctionaris die je hierbij kan helpen. Samen met onze partner LSR zorgen we ervoor dat je altijd gehoord wordt.
Wat doet de klachtenfunctionaris?
De klachtenfunctionaris is er om jou te ondersteunen bij klachten. Dit kan bijvoorbeeld gaan om advies, bemiddeling of hulp bij het indienen van een klacht. Het doel? Samen tot een goede oplossing komen.
Onafhankelijk en professioneel
De klachtenfunctionaris werkt volledig onafhankelijk en is in dienst van LSR. Dit betekent dat jij kunt rekenen op een eerlijke en objectieve aanpak. LSR zorgt er bovendien voor dat de klachtenfunctionaris goed is opgeleid en altijd op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen.
Hoe kun je contact opnemen?
Heb je een vraag, zorg of klacht? Neem direct contact op met de klachtenfunctionaris. Je kunt dit doen via:
- Telefoon 06-46 37 31 47
- E-mail: [email protected]
- Postadres: postbus 8224 3503 RE Utrecht t.a.v. I. de Vreede, klachtenfunctionaris
Jouw melding wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Waarom een klachtenfunctionaris?
We doen er alles aan om jou de beste zorg te geven, maar mocht je ergens niet tevreden over zijn, dan staan we voor je klaar. De klachtenfunctionaris helpt je op een laagdrempelige manier om jouw zorgen of klacht bespreekbaar te maken.
Heb je vragen over hoe het werkt? Neem gerust contact met ons op via [email protected] of benader de klachtenfunctionaris direct.